Pregunta resposta REF. 76797
- Enviada: 25/9/2013
- per: Ferran
- Presentada: 31/1/2014
- PDF: Descarrega
- Estat: Contestada
- Arxivat en: Economia
- Comparteix:
Tuiteja
Quan pagarà la Generalitat els 853.118,73€ que li deu a l'Ajuntament de Vinalesa?
L'Ajuntament de Vinalesa com a conseqüència d'este impagament s'ha hagut d'endeutar adherint-se al pla de pagament a proveïdors i demanant un crèdit per valor de 1.006.417,11 d'euros.
El deute de la Generalitat hipoteca a l'Ajuntament de Vinalesa durant els pròxims 10 anys en què anirà tornant el prèstec mitjançant la pujada anual de taxes i l'adaptació de l'impost de l'IBI.
Sols enguany l'Ajuntament de Vinalesa ha tingut que pagar 60.000€ en interessos al Banco Santander. A partir de l'any que ve començaran a pagar-se les amortitzacions del prèstec que s'allargaran durant els propers 8 anys.
Cal tindre en compte que l'Ajuntament de Vinalesa disposa d'un pressupost anual que no arriba als 2 milions d'euros.
- Aquesta pregunta va ser enregistrada el 31/1/2014 per GP COMPROMÍS - CORTS
en nom de Ferran
IN_COMPROMIS-CORTS_76797.pdf
-
Resposta:
OUT_CORTSVAL_34348.pdf